Tellimine - Pet24.ee

Tellimine

Tellimine on väga lihtne - aseta kaubad ostukorvi, seal võid soovi korral nende kogust muuta või need eemaldada, seejärel klõpsa nuppu "Osta", siseta aadress, soorita makse ja ongi tehtud!

E-poes www.pet24.ee toimub tasumine eurodes.

Kaupade eest saab maksta järgmistel viisidel:
Pangaülekanne
Tasumine sularahas kättetoimetamisel
Maksesüsteem Maksekeskus:
Swedbank AS
AS SEB Pank
Luminor Bank AS
AS LHV Pank
Coop Pank AS

Veebilehe www.pet24.ee klientidel on võimalik kasutada sooduskoode (kuponge). Koode võidakse avaldada interneti reklaamikampaaniates, saadetakse uudiskirjaga liitunutele e-posti aadressi kaudu või postitatakse mõnel muul viisil. Sooduskoodi saab kasutada veebilehel www.pet24.ee tellimust esitades, sisestades koodi vastavasse lahtrisse ostukorvi ülevaate lehel.

Info tellimuse edenemise kohta saadetakse e-postile ning seda on võimalik jälgida ka oma kontol meie veebilehel. Kui soovid tellimuses midagi muuta, kirjuta meile tööpäevadel 9.00-17.00 aadresil info@pet24.ee või helista +372 567 12139.

Tarne

Veebilehelt www.pet24.ee ostetud tooted toimetatakse Eestis tellimusel märgitud aadressile või valitud Omniva pakiautomaati. Tellimuse maksimaalne tarneaeg on 10 päeva.

Valides tellimuse esitamisel tarnemeetodiks Venipak kulleri, on teil võimalik valida täpne eelistatud tarnepäev ajavahemikus 3 kuni 10 äripäeva. Enne paki kohaletoimetamist võtab kuller teiega tellimusel märgitud telefoninumbril ühendust.

Omniva postkontorisse tellitud saadetised toimetatakse kohale 3 äripäeva jooksul ning neid hoitakse postkontoris kuni 7 päeva. Teile saadetakse SMS teabega saadetise kättesaamise kohta. Saadetised, millele pole 7 päeva jooksul järgi tuldud, saadetakse tagasi saatjale.

Tarnehind:

  • Kui tellimuse väärtus on 50€ ja rohkem, on kauba kohaletoimetamine TASUTA.
  • Kui tellimuse väärtus on väiksem kui 50€, on teenustasu 5€.
  • Tellimuse kohaletoimetamisel väiksematele saartele (Hiiumaa ja väiksemad) lisandub hinnale 15-eurone lisatasu. Saaremaale kohaletoimetamisel lisatasu ei lisandu.

Tähelepanu! Kui soovite toodete eest maksta ülekandega, pannakse tellimus teele alles siis, kui makse on meie kontole laekunud. 
Kui klient märgib tellimuse juurde valeandmed (saaja nimi, perekonnanimi, aadress, postiindeks ja kontakttelefoninumber), võib tarne tähtaeg muutuda. Kui soovite tarneaadressi muuta, siis kirjutage meile esimesel võimalusel e-posti aadressil info@pet24.ee või helistage klienditeeninduse telefonil +372 567 12139.

Kui saadetis on pandud teele, saadetakse tellimuses märgitud e-posti aadressile saadetise jälgimisinfo – kood, mis võimaldab jälgida saadetise asukohta.

Tellimust vastu võttes kontrollige kindlasti saadetise seisukorda. Kui pakend on kahjustada saanud, on teil õigus seda mitte vastu võtta. Kui klient on saadetise vastu võtnud, arvestatakse, et saadetis oli vastu võtmisel rikkumata.

Tagastamine


Kliendil on õigus Pet24.ee e-poest ostetud kaupu ümber vahetada või tagastada 30 päeva jooksul kättetoimetamise hetkest. Kui soovite kaupu ümber vahetada või tagastada, siis palun võtke meiega ühendust aadressil info@pet24.ee. Lisage e-kirjale ka tellimuse number, tagastatavate kaupade nimekiri ja tagastamise põhjus, soovitav tagastuskuupäev ning konto number, kuhu soovite, et raha tagastataks. Vahetuse korral palume nimetada ka asendustooted. Kui oleme e-kirja kätte saanud, võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.

Kui tagastamise põhjuseks on toodete kehv kvaliteet, siis kanname tagastamise kulud meie; kui toodete kvaliteet vastab nõuetele, kannab tagastamise kulud klient.

Kaupu saab tagastada või ümber vahetada, kui:

  • kaubad on rikkumata originaalpakendis (pakendi avamist kauba kontrollimiseks ei loeta pakendi rikkumiseks);
  • kaupasid ei ole kasutatud ja need pole kannatada saanud (välja arvatud juhul, kui tagastatakse kahjustada saanud toodet);
  • klient ei ole toote kvaliteediga rahul (Kui toote kehtivusaja lõppemiseni on jäänud rohkem kui kuus kuud, siis loetakse toode kasutuskõlblikuks. Kui tegemist on väga lühikese kõlblikkusajaga, siis on see tootekirjelduses kirjas või kuidagi muul moel e-poes väljendatud);
  • kui kaubad on transpordis kannatada saanud (Võite neist kättetoimetamise hetkel keelduda ning märkida selle põhjuseks kahjustatud pakendi);
  • kui toote kuju, suurus, värv, välimus või muud omadused ei vasta kliendi ootustele, on tal õigus see samaväärse toote vastu vahetada. Kui samaväärset toodet ei ole pakkuda, tagastatakse raha.

Kaupade tagastamine toimub Venipaki kullerteenuse abil. Tagastatud kaupade eest tagastatakse raha kliendi poolt määratud kontole vastavalt kirjalikule avaldusele 7 tööpäeva jooksul.